{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

برنده تبلت سامسونگ مشخص شد: معرفي برگزيده مسابقه لوگوي گاما

ثبت شده در: 1394/04/9 مشاهده: 49     دسته بندی: رویدادهای گاما

                             باز هوای سحرم آرزوست          خلوت و مژگان ترم آرزوست

                         شکوه ی غربت نبرم این زمان        دست تو و روی توام آرزوست

 

ضمن آرزوي قبولي طاعات  وعبادات شما كاربران عزيز در ماه مبارك رمضان و تبريك ولادت امام حسن مجتبي (ع) به اطلاع مي رساند بر اساس تطبيق با معيارهاي مورد نظر در طراحي لوگوي گاما، نظر منتخب (کامل ترین نظر در تفسیر ساختار لوگو و مفهوم آن) به شرح زیر اعلام می گردد:

 

به نام خدا در لوگوی گاما میتوان نکات زیر را دریافت کرد 1)گاما ساخته شده از حروف اول کلمات گنجینه آموزشی مدارس ایران میباشد. 2)نوشتن فارسی آن شبیه نوشتن حرف یونانی γ می باشد. 3)قلمهای لوگو به سمت بالا اشاره می کنند که بیانگر رشد و تعالی در علم ومعرفت می باشد. 4)پیوستن قلمها به یکدیگر بیانگر اتحاد و همدلی جهت نیل به اهداف متعالی است. 5)گاما میتواند خلاصه شده کلمات گام ما باشد که بیانگر حرکت به جلوست. در فیزیک اشعه گاما نوعی پرتو پر انرژی با قدرت نفوذ بالاست که لوگوی گاما می تواند بیانگر انرژی و نفوذ باشد.

 

این نظر مربوط به یکی از کاربران محترم سایت با مشخصات زیر است:

    نام  و نام خانوادگي: حمیدرضا نعمت الهی
    استان: قم
    شهرستان: قم
    تاریخ ارسال نظر: 1394/1/15
    مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد فیزیک
    شغل : دبیر فیزیک

لینک صفحه شخصی آقای حمیدرضا نعمت الهی در گاما: https://gama.ir/t/34

بدينوسيله از كليه عزيزاني كه در مسابقه شركت كردند و با نظرهاي دقيق و هوشمندانه بر ما منت نهادند، تشكر و قدرداني مي گردد. همچنین انتخاب نظر آقای حمیدرضا نعمت الهی را به عنوان بهترین نظر، به ایشان تبریک عرض می کنیم.


لازم به ذکر است در طراحی لوگو، معیارهای زیر مورد نظر بوده است و نظر نفر برگزیده نزدیکترین و جامع ترین نظر به معیارهای طراحی لوگو است:

  1. کلمه گاما در نگاه نخست از کنار هم قرار گرفتن حروف اول عبارت  گنجینه آموزشی مدارس ایران شکل گرفته است. این مورد کاملاً روشن است و در زیر لوگو هم  قابل مشاهده است.
  2. نماد گاما از کنار هم قرار گرفتن تعدادی قلم (آشنا ترین وسیله کسب دانش) ساخته شده است که بخش اول آن نماد یونانی گاما (γ) را نیز در خود جای داده است. یعنی با نگاه دقیق به این لوگو، هم می توان کلمه گاما را به فارسی در آن پیدا کرد و هم نماد یونانی گاما نیز در آن دیده می شود.
  3. تلفیق مدادها در شکل گیری لوگو نیز بیانگر همکاری و تعامل بین معلمان، دانش آموزان و مدرسه ها برای رشد و اعتلای همگانی در پورتال گاما است.
  4. نوک های تیز مدادها نیز به نوعی بیانگر قدرت نفوذ پرتوی گاما در سراسر ایران عزیز  و توزیع سریع و عادلانه خدمات کمک آموزشی به همه، در همه جا و همه وقت است.